Liiketoiminnan kuvaus

Tecnotree on kansainvälinen operaattoreiden it-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa tuotteita, palveluita ja ratkaisuja veloitukseen, laskutukseen, asiakaspalveluun ja asiakkuuden hallintaan sekä viestintäpalveluihin ja sisältöliiketoimintaan. Yhtiön tuoteportfolio kattaa teleoperaattoreiden liiketoimintatukijärjestelmien lähes koko kentän (order-to-cash). Siihen kuuluvat yhtenäiset ratkaisut kiinteän verkon, mobiilipalveluiden ja laajakaistan tarpeisiin sekä ennakkomaksu- että kuukausilaskuasiakkaiden liittymien, palveluiden ja rahavirtojen hallinnointiin.

Tecnotree vahvistaa vuonna 2017 ja tulevaisuudessa luonnettaan tuotetoimittajana, jolla on vankka kokemus telekommunikaatiosta ja haluaa luoda BSS-alustallaan kestäviä asiakaskokemuksia tarjoamalla tunnusomaista suomalaista designia ja huippulaatua.

Pilvipalvelun mahdollistama, yhteensopiviin tuotteisiin perustuva mikropalvelu auttaa meitä luomaan digitaalisen markkinapaikan omille tuotteillemme sekä toimivan ympäristön kumppaniemme tuotteille ja palveluille. Tämä tuo todellista liiketoiminnallista arvoa asiakkaillemme.

Tecnotreen huipputuotteiden avulla viestintäpalveluiden tuottajat voivat laajentaa peittoaluettaan ja kehittää liiketoimintaansa digitaalisten palveluiden suuntaan, mikä auttaa niitä kasvattamaan arvoaan asiakaskuntansa parissa.

Tecnotreen liiketoiminta perustuu tuotelisensseihin, tuotteiden ammattimaiseen räätälöintiin asiakkaille sekä tuotteita koskeviin maailmanlaajuisiin huolto- ja tukipalveluihin. Tecnotreen markkina-alue on erityisen suuri kehittyvillä markkinoilla kuten Latinalaisessa Amerikassa, Afrikassa ja Lähi-idässä, ja yritys palvelee maailmanlaajuisesti yli 700 miljoonaa tilaajaa ja 65 operaattoria/viestintäpalvelutarjoajaa.